poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Powrót i Podziękowania :)

Jak zdążyliście zauważyć od ponad czterech miesięcy nie pojawiają się żadne rozdziały, jest to poniekąd spowodowane trudnościami które spotkały mnie pod koniec marca, jak również brakiem weny i lenistwem. Chcę was za to bardzo przeprosić i zapowiedzieć że w najbliższych dniach pojawi się kolejny rozdział :) Mam też oczywiście prośbę do moich czytelników ( Jeżeli ktoś tu jeszcze jest) zostawcie po sobie komentarz, chciałabym wiedzieć czy ktoś jeszcze czyta moje "wypociny".

Z tego miejsca chciałabym również podziękować autorce bloga 'Opowiem ci historię mojej pierwszej miłości'  rozmowa z tobą zmotywowała mnie do dalszego pisania i rozwiała wszelkie wątpliwości co do mojego bloga :) Nigdy nie sądziłam że poznam w internecie tak cudowną i dobrą osobę. Dziękuję ci za twą przyjaźń i za ten cudownie spędzony weekend razem :*  

Za zgodą Maru Mi wstawię nasze wspólne zdjęcia z pobytu w Warszawie :) 



10 komentarzy:

  1. O Boshe, te od dołu jest straszne XD Ale i tak kocham ♥
    Ja też Ci za wszystko dziękuję, a teraz dość tych czułości i bierz się do roboty :* Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) Już trochę napisałam :)
      Najwięcej napiszę jutro w pracy :D
      Może uda mi się dokończyć nawet to co ci mówiłam :*

      Usuń
  2. Jej ❤ Jak dobrze, że wracasz! Z dnia na dzień traciłam nadzieję, że coś się pojawi.., Przed chwilą wróciłam z zakupów... Wchodzę na twojego bloga i... Widzę te notkę. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że już wracasz ❤ Ja sama teraz mam lenia i brak weny... A rozdział napisać muszę, bo mnie zlinczują XD Pozdro ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cię cieszę :) I pamiętaj ja ciebie też zlinczuję :D
      Uwielbiam twojego bloga i za każdym razem czekam z utęsknieniem na rozdział :3
      Ja również cię pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Fajnie, że coś się pojawi, bo mi się naprawdę kończą opowiadania do czytania XD
    Mnie za to nikt nie zlinczuje, bo nikt się nie odważy, chociaż...
    No nic, czekam na rozdział, na pewno będzie cudny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie zawieść cię :)
      Uważaj bo i ciebie zlinczuję :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Jestem, jestem i czekam na kolejne cudeńko w Twoim wykonaniu ^-^ Moje animy się kończą i nie mam co robić xD <3 Potrzebuję czytaniaaa! xD <3 Pozdrawiam i czekam <3 ~ WIKAA x3

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 No, czekam niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecna i czekam na następne.
    Pozdrawiam i życzę weny.:-D

    OdpowiedzUsuń